***جذاب ترین مطالب***
قالب وبلاگ
***جذاب ترین مطالب***
خدایا!آلودگی دلهای آدمها،از حد هشدار گذشته.دنیا را چند روز تعطیل می کنی؟؟؟ 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جذاب ترین مطالب و آدرس jazabtarinmataleb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 ببخشید آقا! من می تونم یه کم به خانوم شما نگاه کنم و لذت ببرم؟؟؟

جوان خیلی آرام و متین به مرد نزدیک شد و با لحنی موأدبانه گفت:
ببخشید آقا! من می تونم یه کم به خانوم شما نگاه کنم و لذت ببرم؟

مرد که اصلا توقع چنین حرفی را نداشت و حسابی جا خورده بود، مثل آتشفشان از جا در رفت و میان بازار و جمعیت، یقه جوان را گرفت و عصبانی، طوری که رگ گردنش بیرون زده بود، او را به دیوار کوفت و فریاد زد

مردیکه عوضی، مگه خودت ناموس نداری ... خجالت نمی کشی؟ ...

جوان امّا، خیلی آرام، بدون اینکه از رفتار و فحش های مرد عصبی شود و عکس العملی نشان دهد، همانطور موأدبانه و متین ادامه داد

خیلی عذر می خوام فکر نمی کردم این همه عصبی و غیرتی شین، دیدم همه بازار دارن بدون اجازه نگاه میکنن و لذت می برن، من گفتم حداقل از شما اجازه بگیرم که نامردی نکرده باشم ... حالا هم یقمو ول کنین، از خیرش گذشتم

مرد خشکش زد ... همانطور که یقه جوان را گرفته بود، آب دهانش را قورت داد و زیر چشمی زنش را برانداز کرد ...

 قابل توجه آقایون مثلا با غریت!!



نظرات شما عزیزان:

zahra jon
ساعت23:16---26 آذر 1391
jaleb bod merc

باران
ساعت22:04---18 شهريور 1391
,واقعا جای تاسف داره

ممنون از مطلب جالبتون
پاسخ:واقعا!!! خواهش میشه!!!


حورا
ساعت17:38---13 شهريور 1391
جالب بود یعنی مطالبت کلا قشنگه

وقت کردی یه سر به من بزن
پاسخ:نظر لطفته عزیزم!!چشم حتما سر میزنم


محیا
ساعت12:42---2 شهريور 1391
آخ جووووووووووووووون آپ کردی؟؟؟واقعاغیرت یخدی
پاسخ:آره دیگه آپ کردم!!!غیرت چیه اصلا؟؟؟:))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:, ] [ 19:57 ] [ narges ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

ای روزگار... این سرنوشتی که برام بافتی... قسمت یقش یه خرده تنگه... قربون دستت شلش کن... دارم خفه می شم...
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 185
بازدید کل : 7516
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 1